Under isen

De senaste dagarna har jag varit totalt genomförkyld. Tajmingen kunde dock inte varit bättre med tanke på att jag varit fri från föreläsningar denna vecka. Egentligen skulle jag ägnat veckan åt att jobba och plugga men jobbet har jag till största del fått boka av och plugget har fått skjutas på framtiden. Till förmån för detta...


Eftersom ögonen inte varit vänner med ljus har jag hörkollat på tv och, för att döva mitt dåliga samvete över att inte kunna läsa till tentan, har jag lyssnat på diverse radioprogram om kroppen och knoppen.

Ganska mycket kul har jag ändå haft eftersom några från klassen tyckt synd om mig och därför ringt och skrivit till med jämna mellanrum. Jag hittade ett cirkeldigram som på ett tydligt sätt beskriver hur våra dagar som studerande ser ut. Skickade det till Moralkärringen och jag skrattade så snoret skvätte när hon ringde upp och gick igenom det med mig.


Idag är jag något bättre och ska göra ett seriöst försök att gå igenom lite anteckningar.. men fi fan så gött det är att bara ligga i sängen och inte göra någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0