mycket ska man lära sig

Nu har jag gjort min första salstenta. Det gick på det hela taget bra förutom att jag glömde fylla i min kod på ett av mina papper. Tentavakten gjorde det åt mig och sa att nu kommer jag aldrig glömma det igen. Vi får väl se...

Jag vill så sjukt gärna få godkänt på det här för jag behöver verkligen den positiva knuffen just nu. Dessutom behöver jag lägga all min tid på att fokusera på det nya ämnet.

Utöver sånt man behöver lära sig för att kursplanen säger det, så är det en hel massa andra saker att hålla koll på. Idag t.ex har jag investerat i ett matkort för att få rabatt på dagens lunch. 65kr istället för (hutlösa) 80!


Som sagt, det är mycket att hålla reda på... Speciellt för en som knappt kan hålla reda på sig själv, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0