Bara gör't

Tänker du också ibland att du borde ge en komplimang till någon men ändå låter tillfället gå dig förbi?

Det gör jag ofta... Alldeles för ofta! Speciellt när någon annan "hinner före", då har jag svårt att hänga på utan att det börjar kännas påklistrat.

Men så ibland kommer en chans jag bara inte kan blunda för. Så var det i fredags då jag fick så väldigt bra bemötande och hjälp när jag ringde till Adlibris angående en beställning jag gjort.


Så istället för att gräma sig över alla komplimanger man aldrig gett, kan man glädjas över dom uppmuntrande ord man faktiskt uttalade!

Så nästa gång vi alla har den där vänliga frasen på tungan och funderar över om den ska sägas eller inte..

Kan vi inte bara komma överens om att bara gör't?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0