Ytterligheter

Under natten till idag var jag och en kompis från skolan inkvarterade hos en mycket god vän till mig.

Inte nog med att vi fick sovplats i en egen övernattningslägenhet, vi bjöds på middag med efterrätt, färdigbäddade sängar och sjuts ända fram till universitetet imorse. Allt för att vi enbart skulle behöva fokusera på tentan.


Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna en så här fin vän i mitt liv men jag är rörd av tacksamhet för det.

Under kvällen hade jag inte tillfälle att kolla igenom flödet i mobilen men däremot fanns desto mer information som låg i pipeline när jag vaknade. Ett helt ofattbart terrordåd har inträffat i Paris och jag har ännu inte riktigt fått grepp om vad som hänt. Eller egentligen, av det jag hunnit ta del av verkar det väl snarare som att det inte kommer att vara möjligt att förstå detta på något sätt.

Vad är det som händer i världen? :'( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0