Reklamera mera!

Eftersom jag är lite av en dagdrivare och inte har så mycket för mig, fick jag uppdraget av mamma att reklamera en flaska smaksatt Lokavatten eftersom det låg en en glasbit i den.

Kundtjänsten har verkligen varit suveräna! Jag mailade i söndags och redan på måndag förmiddag hade dom svarat. Jag drog tyvärr ut på svaret med kompletterande uppgifter och skickade dem sent på onsdagen och redan idag fanns ett brev med returemballage i blevlådan.


Svarskuvertet är lika stort som spishällen så den lilla 33cl. glasflaskan såg lite ynklig ut däri. Glasbiten ville dom ha separerat i ett provrör som dom skickade med och förutom den tredje i raden av ursäkter bifogade dom även 150kr i form av värdecheckar.

Lite otäckt att det fanns glas i flaskan men tur i oturen är att ingen kom till skada och på det hela taget tycker jag att Jennifer på Spendrups/Loka har skött detta superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0