Pilotdagbok, pass 4

Kvällens inbokade visning blev inte av så jag anmälde mig till ett aerobicpass.
 
Det är lika länge sedan jag tränade aerobic som det var med step-upen i måndags och kvällens träning var endast snäppet roligare än i måndags. Antagligen för att vi var tre testpiloter på plats. Jag kan helt enkelt inte bara rycka på axlarna och tycka att det är kul när det blir way to mäny saker att hålla reda på och jag känner långt ifrån glädje över att fläska runt som ett kylskåp med ansiktsfärgen av ett stoppljus.
 
Men jag gillar träningsformen även om det just nu känns som att min anatomi tagit sig ett nytt uttryck
 
 
Hur som helst, det är bara att ge sig på nästa nyhet imorgon igen. Roligt med kvällen var dock att instruktören från igår frågade hur det kändes idag - jag så som det var, att jag har träningsvärk i sidorna på ett sätt som jag aldrig haft förut. Hon menade att det betyder att jag gjorde ryggövningarna rätt och det kändes väldigt bra att få höra eftersom ryggen verkligen behöver lite rättförs träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0