Pilotdagbok, pass 2 och 3

Jag vaknade uppenbarligen på rätt sida i morse för innan jag klev ur sängen bestämde jag mig för att få slöa bort hela dagen (eller i ärlighetens namn, det lilla som var kvar av den) om jag bara bokade in träning till kvällen.

Tänkt och gjort. Ikväll blev det först skivstång och sedan mage/rygg och jag känner mig betydligt mer taggad ikväll än igår.

(observera den kombinerade ord/bildvitsen)

Kvällens inspiratör blev genast en favorit hos mig. Stunden innan passet började ägnade hon åt att ge mig en snabb teknikgenomgång och hennes sätt att leda passet med instruktioner, påminnelser, pepp och att räkna oss igenom övningarna passade mig perfekt.

I det stora hela var 90% av övningarna desamma som när jag tränade för den gamla föreningen som fanns innan gymmet öppnade. Däremot saknades ungefär 90% av styrkan jag hade jobbat upp på den tiden... 

Summan av det hela är hur som helst att detta garanterat är ett pass jag ska försöka boka in under mina återstående veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0