Pilotdagbok, pass 13

Hade helst skippat träningen ikväll (lite som vanligt alltså) för aerobicen har inte varit så rolig som jag föreställt mig. Men så konstaterade jag att jag inte lyft ett finger på typ hela dagen, så någon bra ursäkt fanns helt enkelt inte.

Det gick lite halvdant även ikväll, lite för mycket att hålla reda på och lite för mycket fladdrande med löst sittande delar på kroppen. Men svettigt och flåsigt blev det i alla fall och det är visst det som är huvudsaken...

Bjuder på den här bilden idag även om jag egentligen borde ta betalt för att utstå förnedringen


Läste någonstans att om man looks pretty efter träning så har man inte tränat ordentlig. Det stog dock inget om vilka förutsättningar som gäller innan man började men jag väljer att inte fundera så mycket på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0