Pilotdagbok, pass 10

Har drabbats av en omfattande svacka de senaste dagarna och jag ville helst bara ligga kvar i soffan när det var dags att gå till Värket för cirkelträning gym-style.

Men jag gjorde det i alla fall och det blev ett ganska bra pass. Träffade Fina Tina en stund innan vi började och hon tyckte att jag skulle dubbla vikterna den här veckan...

Inte så svårt i vissa fall då jag valde den lättaste på en del av maskinerna förra gången ;-)


Nu är det en vecka kvar på testperioden och hög tid att börja fundera över hur dessa veckor varit. För- och nackdelar ska listas och vägas mot varandra. Ursäkter ska genomskådas och det är kanske den svåraste biten! 

hur vet man egentligen skillnaden mellan undanflykter och argument?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0