Perfect fit!

Har fixat lite nere i hallen idag, spraymålat elementet med vit färg (behöver kanske bättras på en aning), målat golvsocklarna sista gången innan montering och även sågat till dom sista bitarna som behövdes.
 
 
Känner mig sjukt nöjd över att jag gjort detta! Jag har aldrig sågat lister förut utan valt att överlåta det till diverse hanar som befunnit sig här av en eller annan anledning. Nu provade jag själv och det är näst intill att jag vill maila den gamla arga snickaren och berätta det.
 
Bra blev det också tycker jag, speciellt med tanke på att jag inte har nån gersåg utan gjorde detta för hand. Japansågen är verkligen tha shit! kan hända att jag "glömmer" lämna tillbaka den... Men säg inget till Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0