Körsbärsblomst

Smet, med lika delar dåligt samvete och lättnad ifrån kvällens träning. Det kändes inte alls effektivt under skivstångspasset igår, så jag bestämde mig för att ta en vilodag.

Det blev inte så speciellt mycket gjort här hemma ändå men jag tog i alla fall en promenad till Stadens färgaffär och köpte ytterligare en flaska elementfärg. Inte heller denna gång tycker jag att färgen täcker helt så det måste på minst ett lager till.

Har dessutom tagit ett varv ute i trädgården och beundrat körsbärsträdet som står i full blom!



Det är så synd att blombladen blåser av vid minsta vindpust för det är verkligen fint när grenarna är översållade av vita blommor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0