Golvet är klart!

Världens bästa Fader Vår har varit här under två dagar och hjälpt mig med golvet nere i hallen. Jag hade ställt in mig på att göra det mesta själv men jag är innerligt tacksam för hjälpen. Dels för att jag nog inte hade fixat allt mätade och sågande. Jag hade kört fast på var och varannan bräda känns det som... Men också för att det med all säkerhet hade blivit FÖR slitigt för mig.

12 timmar på två dagar med studsade upp och ner på golvet känns i kroppen! Men med resultatet är jag väldigt nöjd =)


Ingen av bildern blev speciellt bra men den vänstra är mest lik verkligheten. För er som minns mitt dilemma gällande vilket golv jag skulle välj; detta är det billigaste av mina tre alternativ.

Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0