Dammtorkat

Äntligen är all täckpapp borta från hallen och gud så skönt att få bort allt damm!
 

 
Alla golvsocklar är klara och så snart jag får hit en kapsåg ska golvet börja läggas. Fader Vår tror att jag skulle kunna klara av att hantera sågen så jag ska ge det ett försök. Annars tycker jag att sånt är väldigt läskigt faktiskt.
 
Nått som jag däremot inte klarar av, trots att det inte är läskigt alls, är att få bort en drös sladdklämmor som är ordentligt spikade i trösklarna. Jag gjorde så gott jag kunde men fick helt enkelt ge upp...
 
 
Detta måste jag helt enkelt anlita en expert för att utföra innan det går att komma nån vart med golvet men det är nog det enda lilla som är kvar att förbereda. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0