Svårgillad Gilla-knapp

Idag lanserade blogg.se möjligheten att ha en gilla-knapp på bloggen!
 
 
Jag vet att det finns en och annan följare här som önskat sig det och därför har jag slitit mitt hår för att få till HTML-koden för detta.
 
Med tvivelaktigt resultat...
 
Den finns där... knappen. Men det ligger på helt fel ställe! jag vill ha den i slutet av varje inlägg men nu ligger den och svävar högst upp i högra hörnet. Jag har flyttat runt skriptet i HTML-koden tills jag nästan blev galen på riktigt och ändå var detta det bästa som blev.
 
Lovar att göra mitt bästa för att reda ut detta och jag gillar verkligen om ni gillar. Men jag gillar ännu mer om ni kommenterar =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0