Man får roa sig så gott man kan

Trots att jag haft fem veckor på mig, så har jag ändå väntat in i det sista med att skriva min tenta
 

 
Eller okej, jag har ju pluggat fram tills nu och tänker att det nog hade varit svårt att göra den utan att lära mig nått först men ändå...
 
Och även om det stundtals är superkul att lära sig och ännu roligare att få forma sina lärdomar i tentasvaren så är det allt lite motigt många gånger och det är då man får hitta på små saker som förgyller tillvaron.
 
 
Som varför inte att ha på sig en ursnygg ugglering som piggar upp när man sitter och stirrar ner på datorn?
 
 
Om jag inte va så trött i huvudet skulle jag dra till med topp tre ordvitsar om hur ugglan till slut flög fram över tangentbordet men jag får be att återkomma med det vid senare tillfälle ;)
 
Håll nu era tummar för att jag blir godkänd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0