Supernanny

I lördags fick jag förtroendet att vara barnvakt när bröllopsfesten som Ståhlbruden var bjuden på övergick i vuxentillställning. Jag hämtade en glad och nöjd tjej vid nio- tiden på kvällen och efter att hon bytt om från sin fina klänning tog det bara ett par timmar innan hon somnade i soffan.



Jag hade lyckats få nån slags akut förkylning så jag satt snorade i soffan och tittade på film tills dess att mamman kom hem.

Så jäkla typiskt att jag skulle bli helt däckad av lite snor i näsan just en sån dag! Det blir sannerligen inga höga betyg som lektant för mig... Hoppas på bättre lycka nästa gång, såvida jag inte missbrukat mitt förtroende förståss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0