Loads of lättnad!

Jag har nog berättat om min vånda gällande den sista kursen jag läst denna termin. Ingenting i upplägget har passat mig... Från kvällslektionerna till lärarens envisa tjat om hur bra resultat två av kurskamraterna hade på tentan i förra kursen dom läste för honom.

Jag har upplevt att läraren varit på snäsig och oförskämd i tonen och han har inte kunnat fördela ordet under lektionerna utan en eller ett par elever har fått, i min mening, allt för stort utrymme och det har i hög utsträckning påverkat vad tiden använts till.

Så kan ni föreställa er lättnaden i att få Godkänt på kursen?


Det var sannerligen på håret med en halv poängs marginal på tentan men hur trist det än är att veta hur mycket jag INTE lärt mig så väger glädjen över att slippa omtentan över och jag kan andas ut.  Nu behöver jag heller inte oroa mig för att på något sätt bli skyldig att betala tillbaka studiebidraget för att jag inte slutföljt kursen.

Hurra för Allicen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0