Åt helvetet med den helande kraften

Att skapa och vara kreativ får människor att växa. Det finns nått grundläggande och symboliskt med att utveckla och förädla.

Men det är banne mig ännu mer tillfredsställande att demolera!


Jag har tusen projekt som behöver påbörjas och/eller färdigställas och jag har alltid varit av åsikten att man gör klart en sak i taget.

Nu känns det som att jag har tappat greppet totalt. Hallen är inte klar. Plattläggningen vid odlingslådorna är inte klar. Grävningen vid tomtgränsen är inte klar. Ogräsrensningen på uppfarten är inte klar. Vedförvaringen är en skymf för Borggården.

Och ändå kan jag bara inte låta bli att rycka bort teglet från "staketet" runt altanen. Till hälften i alla fall...

Jag har ett hem fullt av möjligheter. Så kan vi väl säga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0