When It's good

I say It's good!

Har ju lovat er att ni skulle märka det den dagen jag började må bättre. Jag hoppas verkligen att mitt flyt håller i sig för idag har varit ännu en kanonbra dag!

Det hela började med att jag träffade en kurskamrat från stressfysiologin som jag läste i våras. Han var hundvakt åt sina svärföräldrars hund men på Loftis här i Staden är både människor och djur välkomna att fika så Kajsa fick följa med.

Därefter blev det guidad tur längs strandpromenaden innan vi köpte jordgubbar och begav oss hem till Borgen. Något som Tea kanske inte blev helt förtjust i...


Jag har ingen aning om hur man bäst introducerar andra djur för den argbiggan men efter att dom stirrat på varandra en stund gav Kajsa ifrån sig ett (ett) skall, Tea gjorde ett utfall (haha) och sprang sen och gömde sig.


Kajsa fick vara med oss ute i trädgården och jag blev hennes bästis när hon fick göra tabberas i glassbyttan.

Därefter slöade jag runt här hemma med en ljudbok och har bara varit inne en stund för att kolla på Ernst. Till det lyxade jag till det med jordgubbar och brie.


Gör inte det! 
var och en för sig, jävla bra! Tillsammans, inte så bra!

Nu är klockan strax efter 21.30 och jag sitter fortfarande på balkongen i bara shorts och linne. UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag funderade faktiskt på om jordgubbar och brie verkligen kunde vara gott tillsammans ^^ /Linnis

Svar: Du kan i lugn och ro sluta fundera! haha!
Allicen

2015-07-02 @ 22:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0