Orka gräva

Har gjort ett litet ryck invid tomtgränsen idag. Grävde bort ogräs ytterligare en liten bit längst bort i hörnet, men därefter fick jag gå lös med sekatören istället.



Alla dessa sniglar har byggt upp lite av en fobi hos mig. Alltså dom är så jefla äckliga och när jag fick se en hängandes uppe i bladverket på en buske kunde jag bara inte kliva runt där längre.

Så istället började jag klippa ner spretet och hoppas att solen jagar iväg dem ytterligare en bit till nästa gång jag ger mig ut.

Det känns lite motigt att hålla på med detta nu... Har ett par ställen hittills som jag inte rått på, ett ser man ganska tydligt i mitten när jag fått lämnaen liten tuss eftersom jag helt enkelt inte får bort den på egen hand. Avskyr att aldrig klara av någonting själv utan att det alltid ska bli halvdant och fusk för att jag inte kan bättre :(

Tittar man åt andra hållet från trappan sett så har jag dessutom en hel del kvar att brottas med 


Jag hoppas att det är värt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0