Chilly chill

För bara några dagar sen var jag övertygad om att jag inte skulle tya med att fixa iordning altanen. Men så bara bestämde jag mig och ett, tu, tre så var det mesta på plats.


Ännu har jag inte hängt ut några ljuslyktor eftersom det fortfarande känns tveksamt att det skulle bli några långa, varma kvällar därute. 

Inte heller har jag investerat i några blommor men det beror enbart på att jag inte har den ekonomiska marginalen.
Är det däremot någon av er som har blommor eller plantor över eller sådana som lämpar sig att dela som ni vill bli av med får ni gärna dumpa dem hos mig!

En bra sak är dock att det till syvende och sist inte krävs varken ljuslyktor eller blommor för att man ska kunna flyta ut i soffan och lata sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0