Om allt som rör sig, lyser eller låter (eller i alla fall gjorde det en gång i tiden)

Häromdagen sorterade ju jag bort alla mina gamla mobiltelefoner och tycker man, som jag, att det är lite svårt att städa upp bland elektronikprylarna så finns hjälp att få!
 
I mitt fall handlar det om att jag blir sentimental och att elektroniska prylar ofta varit dyra i inköp vilket gör den svåra att slänga (trots att dom är trasiga!)
 
I det fallet är det bara att bestämma sig. Lite som det där första utomhusbadet.. ett, två, tre, på det fjärde...
 
En annan tänkbar anledning kan vara att det är lite bökigt att göra sig av med skräpet. För i soptunnan ska det INTE. Räddningen här blir att göra en ordentlig genomgång och ta mycket på en gång tänker jag. Få det överstökat liksom.
 
Till er hjälp kan ni använda den här mycket braiga guiden som jag har stulit på nätet.
 
Jo, för det är det man gör när man "lånar" en bild utan att kontakta upphovsmannen. Detta verkar dock vara någon form av pressbild så jag kör på helt enkelt...
 
 
Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0