Nu börjar slarvet

Än så länge inte med utförandet av uppgifterna i min utmaning men dessvärre med uppdateringarna.
 
Igår skulle en klädhög rensas och jag valde en hylla där jag av okänd anledning lagt en brokig samling klädesplagg. Bakom det yttersta kaoset dolde sig två travar med gamla jobbtröjor. I vanlig ordning vill jag ju inte slänga något men nu när dom ligger synligt och lättillgängligt så kommer de att användas flitigt som hemmaplagg.
 
 
Idag var det köksmaskiner som var föremål för granskning och eftersom jag så sent som i onsdags gjorde mig av med min halvtrasiga matberedare så fanns för tillfället inte mer att plocka bort. Dock fanns all anledning att styra upp i skåpet och se till att det blir lättare att hitta det jag söker framöver!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0