Kärt barn har många namn

och det gäller ju såklart även för den här lilla pälsbollen!
 

Hen har flyttat in hon Nea och hennes manboy efter att, tillsammans med sin mamma och om jag inte minns fel fyra syskon, hittats ute i skogen. Mamman mådde dessvärre inte alls bra och det fanns inte mycket som veterinären kunde göra för henne så därför har dessa småttingar nu placerats ut i olika hem. Det är sannerligen inte lätt att vara en liten vildkatt och komma hem till främmande människor, våga lita på att man får var trygg och att det kommer finns både mat, vatten och en mysig plats att sova på men allteftersom har denna lilla krabat vågat sig fram mer och mer. Den här bilden är från mitt andra besök sedan hen flyttade in och det var första gången jag fick se på den!
 
Nu hoppas jag på att någon gång, förhoppningsvis snart, få känna på den där fantastiska pälsen!!!!
 
Nu är det ju dock så, att oavsett om denna lilla kisse på ett eller annat sätt kommer att få ett bra hem så kvarstår faktum att det faktiskt finns ett problem, så snälla alla ni som har katt(er), se till att få dem kastrerade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0