Dementier, eller vad det kan tänkas vara

Glömde ju posta inlägget med gårdagens  "mot alla odds-bedrifter"!

Efter att jag tyckt synd om mig själv ett tag satte jag igång att göra rent kylen och passade på att återställa den struktur som förut var en självklarhet.


Så målade jag det där förbannade taket och blev själv förbannad över att det blev så dåligt. Faktiskt sämre än förra gången :(


Så lagade jag mat. På riktigt, från grunden. Det blev ganska smaklöst men till mitt försvar gjorde bara som det stod i receptet.

När jag ätit gjorde jag matlådor och då det blev ris och sås över gjorde jag en specialare där jag satte på en lapp om att strimla och steka kyckling att blanda ihop med såsen i efterhand.

Husmoderligt så det förslår! Och så blev det med den dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0