Arbetsledaren

Det har varit lite stillestånd här i Borgen under i princip två år men nu har jag bestämt mig för att påbörja ett nytt projekt! Lotten föll på nedre hallen och det känns kul att komma igång med det.
 
och som synes... VÄLBEHÖVLIGT!
 
 
Riktigt hur det ska bli, eller ens hur det ska gå till är jag inte helt säker på ännu men att taket och listerna ska bli vita är ju en självklarhet. Så jag har börjat i den änden och med tanke på arbetsledaren som plötsligt och helt ljudlöst smyger sig fram och iakttar mig så vill det väl till att jag i alla fall ger sjutton i att fuska...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trodde annars att vissa föredrog den svarta färgen

Svar: Ja precis, allt annat kanske blir svart =)
Allicen

2015-01-06 @ 17:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0