Treveksljus

Under mina år som aktiv PartyLite-konsult eldade jag inte ett enda treveksljus. Grejjen är ju att dom måste brinna i minst tio timmar för att fungera optimalt och det föll sig aldrig så att jag kom ihåg att tända något i tid så det fick vara...


Jag fick säga som det var till kunderna, att jag inte visste om dom höll vad dom lovade, för med rätt förhållanden ska en sån här kloss ha en brinntid på över 200 timmar om jag minns rätt.


I vilket fall som helst så har jag ställt fram det här idag eftersom jag och Ståhlbrudarna ska kolla på mello hemma hos mig och om jag ska följa instruktionerna måste jag vara uppe till två inatt.

Det kommer troligen inte hända. Dessutom började jag förbereda mig för att ta en kort promenad nyss innan jag kom på att eländet stod och brann så det var bara att stanna hemma.


Jag kommer bli ännu mer isolerad av det här jue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0