Stoppkloss

Har gjort ett försök att slipa väggarna i hallen men gav upp ganska fort. Ett ypperligt tillfälle att jobba med mina tankefällor för på en sekund känner jag mig värdelös och tänker att jag aldrig kommer kunna bli klar.

Jag vet att jag inte värdelös och även om jag fick hota Nisse med kniv för att han skulle säga det så tycker i alla fall jag (fortfarande), och han, att jag va galet duktig som spacklade så mycket igår! Jag vet att jag kommer att bli klar, någongång. Imorgon kan det mycket väl kännas lättare om jag bara får sova ordentligt och därmed slippa huvudvärk. 


Har jobbat så hårt på att komma tillrätta med sömnen, att orka vara vaken en hel dag och att känna energi och lust att uträtta något och så räcker det med en natts störd sömn för att det ska falla platt. Vill verkligen inte behöva ta en tupplur men jag vet att jag inte kommer få nått gjort om jag inte gör det.

Tillbaka på ruta ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0