Rör inte mina påsar!

Ni som har hängt med ett tag känner till min förkärlek till påsar av olika slag...

Och nu är jag helt ärlig; I didn't see it coming!

Dagens uppdrag löd att man skulle gå igenom och ev kasta (!) plast-och papperspåsar. Jag kunde inte tro att det var sant...

Sedan tidigare håller jag ju på att använda upp mina kära påsar istället för att släpa hem nya. Vilket jag trodde gick mycket bra. Därför var jag trots allt vid gott mod när jag satte igång men upptäckte till min förtvivlan ganska snart att samlingen så att säga var uppbyggd på "lager på lager-principen".


Jag ska inte säga att det blev så mycket bättre. Jag ska definitivt inte säga att jag slängde någon endaste liten påse. Men jag tänker ändå hävda att uppdraget är slutfört!

Keep calm
And carry on carrying 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0