Prisad varde studieledigheten

Började faktiskt dagen med att renskriva lite anteckningar från stressfysiologin men efter frukosten kunde jag inte hålla mig ifrån mitt renoveringsprojekt.
 
Jag har tänkt att jag skulle överraska Nisse med att ha gjort undan en del jobb men han verkade känna på sig att jag höll på med nått fuffens för plötsligt ringde han. Trots att det är arbetsdag.
 
 
Jag hade planerat att spackla färdigt allt som jag klarar av själv men efter den sektionen så va jag för trött i armarna för att det skulle kännas effektivt.
 
Har två smala väggytor kvar samt utrymmet under trappen (fasar för arbetsställningarna där!) men det återstår att se om jag hinner/orkar nått mer innan inspektionen.
 
Gissar för övrigt att det blir bakläxa både här och där så det är nog betydligt mer arbete kvar än vad jag kan föreställa mig...
 
MEN! tapeten jag valt har ungefär samma ljushet som spacklet, vilket gör att det redan nu går att få en hint om känslan som kommer att infinna sig när allt är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0