Jag drog till stallet

Nea har haft ledig dag och vi bestämde att jag skulle följa med till stallet.
 
Har inga bilder ännu eftersom det inte blev nån tagen med min telefon, men när hon skickar över bildserien ska nu få se en stilstudie i hästskötsel!
 
Tidigare i vintras gjorde jag misstaget att åka förbi hos Argus, när han stod i hagen, utan att ha med något gottigt till honom
 
 
Han var märkbart besviken och vankade efter mig längs staketet då jag försökte komma på rätt avstånd för att ta en bild.
 
Idag var jag bättre förberedd med en påse knäckebröd!
 
 
Att jag behöver streckkoder från paketen gör ju hans ätar-hjälp ännu bättre och med tanke på att jag hade problem att bita av den här sorten på grund av min lagade framtand så kanske det kan bli ytterligare en och annan godbit till honom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0