Facebook-loppis

Som studerande har jag verkligen gått upp i rollen som den fattiga studenten eftersom jag inte vill ta några lån för att läsa dom här kurserna. Har funderat på om jag ska dela med mig mer av min nyutvecklade snålhet men vet inte riktigt om det är strategier som ni vill läsa om?

En bieffekt av detta har i alla fall blivit att jag äntligen tagit mig för att gå igenom förrådet på bottenvåningen och sorterat ut en del ljushållare som jag sedan sålt på Stadens facebook-loppis


Nu har jag dock tagit mig igenom dom saker som jag aldrig haft för avsikt att behålla, så nu börjar det bli svårt... Många saker har jag en vision om vart/hur jag vill placera men utan att kunna göra det innan dom tänkta rummen är renoverade och möblerade som jag vill.

Har du lätt eller svårt att sortera bort prylar? och om du har det, hur ska man tänka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0