Fixar-Fiorna

Ikväll körde vi sista passet med cirkelträning för terminen och efteråt stog samkväm och mys på schemat.

En stor smörgåstårta från Stadens främsta smörgåstårtetillverkare väntade på oss efter dom avslutande döds-hoppen.


Dessa två tjejer, Fiorna, är verkliga eldsjälar här i bygden och varje onsdag ställer dom upp, gisningsvis helt ideellt, för att jag och drös andra fruntimmer ska få röra lite på dököttet. 

För sådant finns inte tillräckligt med lovord men om någon av er läser det här, eller om någon som känner dem gör det, så vill jag att ni (dom) ska veta att det ni ger mig är långt mer än ett träningstillfälle.

Ikväll fick jag dessutom höra att jag ser glad ut när vi tränar. Det har mycket lite med mina försök att kämpa mig till en enda liten korrekt armhävning att göra utan snarare är det nog nått hormon som sliter sig loss i kroppen. 

Och kanske att jag andas in lite av det där som ligger i luften... Vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0