I statens tjänst

Igår fick jag en fråga från en bekant om vart i Staden man som besökare kan koppla upp sig på ett bra nätverk för att sitta och jobba.

Svaret var enkelt! Hemma hos mig såklart. Jag erbjöd mig dessutom att bjuda på frukost och så kom det sig att Borgen fick agera kontorshotell till Skogsvårdsstyrelsen och jag fick sällskap i arla morgonstund.


Ganska bra för mig att bli tvungen att spendera förmiddagen på nått vettigt sätt för nu har en hel hög post sorterats, jag har kollat upp datum för kurs 2 av 2 inför höstens studier och jag har dessutom tagit mig för att gå genomföra en webutbildning för att kunna återfå delegationen för läkemedelshanteringen på Hemmet.

Om inte allt för många timmar får det bli en tur till stugan där jag kanske kan ta en välförtjänt powernap på bryggan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0