Dateday

Idag har jag varit på date. Hur det gick tänkte jag inte gå in på just nu utan istället tänkte jag dela med mig av en tanke jag har.

Jag har varit på många, för många, first dates nu och det var på väg hem från en av de minst lyckade som idén föddes.

Jag vill såklart dela med mig! Och nu känns det som att tiden inne så det är inte helt omöjligt att det snart dyker upp den ena historen värdelösare än den andra ;-)

Vill ni läsa om det?


När jag återvände till Staden tog jag en tur till stugan för att hälsa på mamma o pappa. Där blev det rensning av dagens svampskörd och därefter en liten utflykt för att utfodra tre hungriga katter.


Mini har blivit Maxi och är man störst borde man väl få både mest mat och mest uppmärksamhet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0