Valborg

Har i vanlig ordning spenderat en helgdagsafton tillsammans med Tea i Borgen.
 
Jag sysselsatte mig några timmar nere i hallen med att ta loss dom sista golvsocklarna, dra ur spikar och förbereda dem för spackling och målning. Det hela drog med sig att jag kunde riva loss lite mer tapet under trappen och imorgon ska jag nog bredspackla så långt jag kan med det som är kvar i spackelhinken. Verkligen en bra motivation till att öva på att få så tunnt lager som möjligt ^^
 
Den lilla takbiten som behövde bytas är fixat, målat och listerna är efter mycket trixande (tack pappa för hjälpen!) tillbaka.
 
 
I förmiddags tog jag mig även för att mäta golvet och räkna på kostnaden för ett nytt som sedan fraktades hem med hjälp av mina föräldrar.
 
 
Vilket det blev får ni se först när det ska börja läggas ut. Så spännande för er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Väntar med spänning på att se vilket golv du valde!

Svar: Hoppas att jag snart kommer igång med att lägga in det!
Allicen

2015-05-01 @ 07:20:12
Postat av: Anonym

Heja heja!

2015-05-01 @ 15:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0