Studentdjurens Lanthandel

Argbiggan Tea tar ingen hänsyn till hushållets ekomiska situation utan bränner gladeligen upp min inkomst på toalettartiklar för hennes räkning.

Kanske är det lite upp till mig vilken kattsand jag köper och kanske är det mest jag som uppskattar  den svaga doften av lavendel som numera kommer från hennes låda men någon värdighet måste det ändå få finnas även om det måste stå en kattlåda precis bakom ryggen på mig när jag sitter på kontoret.

Eller kanske borde jag börja kalla det för klassrummet nu?!

Hur som helst, sen jag ställde fram en extra låda till henne så har hon inte uträttat sina behov på andra, mindre lämpade ställen så jag är på det hela taget nöjd med dealen och i förrgår var det dags att köpa ny sand.


På Djurens Lanthandel får man nästan alltid med sig produktprover och denna gång var inget undantag. För varje kartong sand man köpte fick man en påse Acana torrfoder och eftersom jag köpte två kartonger blev det två sådana påsar.


Väl vid kassan skådade jag ytterligare ett erbjudande om att köpa torrfoder från Royal Canin för tio kronor och samtidigt få en rabattcheck på 100kr till nästa köp (troligen ingen lågbudgetmat där alltså!) och eftersom Tea är såååå sällskaplig av sig och verkligen älskar andra djur så har hon såklart såååå många kattvänner som också ville prova på denna mat. Jag köpte med andra ord fyra förpackningar.


Väldigt nöjd shopperska ska ni veta. Och om den kräsna lilla pälsklingen äter maten? Jo faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0