Påsk i Borgen

Ärligt talat så
 
För mig innebär alla helger mer eller mindre ångest men storhelger är ändå de jobbigaste på något sätt och under flera dagar nu har jag känt mig näst intill apatisk igen. Underbara vårdagar med sol och över 10 grader varmt men jag har knappt gått utanför dörren.
 
Började ju plocka fram lite påskpynt för att jag tänkte att det kunde vara kul att ha framme tills jag fyller år. Jag har ännu inte fått allt på plats, påsken är över och jag fyller inte år än på ett par veckor.
 
 
Under eftermiddagen ringde det dock på dörren och tre glada påskisar på väg tillbaka från Blåkulla stod på trappen. Man får försöka se det stora i det lilla antar jag väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0