Golv

Jag måste snart bestämma mig för vilket golv det ska vara nere i hallen men det känns lite svårt...

För tillfället har jag tre alternativ som jag väljer mellan och även om bilderna inte riktigt gör dem rättvisa så kommer dom här


Dom första två är träimitation varav det lite dyrare av dem dels är mörkare i färgen men också har en liten fördjupning i skarvarna som ger lite mer känsla av trägolv. 

Alternativ tre är en skifferimitation som jag tycker mycket om.


Problemet att välja består nog egentligen inte så mycket i att jag inte vet vilket jag vill ha. Min prioritering följer prisklasserna skulle man väl kunna säga men det är också där problemet kommer in.  Priset på skiffergolvet är inte helt studentmässigt och ska jag välja en av de billigare så kanske jag lika gärna kan ta det billigaste?

Jag försöker väga in att golvet ska hänga med några år och att det på så vis kan vara värt att gå lite hårt åt budgeten men vad tycker ni?

Vilket golv är snyggast? skulle du enbart välja utifrån det eller hur skulle du prioritera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0