Födelsedag

Igår fyllde jag år men här i Borgen var det i vanlig ordning Tea som drog åt sig uppmärksamheten.

Innan ottan hunnit innfinna sig satt hon och stirrade ut mig tills jag klev ur sängen för att ge henne mat.


Jag valde att famla mig tillbaka till sängen och sova lite till innan det blev frukost för mig. Därefter skulle Borgen städas och pajer skulle bakas innan gästerna anlände på kvällen.


Mamma hade med sig en supergullig blombukett som nu står och pryder sin plats i köket. Helt fantastiskt att mötas av nu på morgonen!

När gästerna åkt hem blev det återigen dags för Tea att titta fram. Hon gick raka vägen till matsalen och la sig på en stol där hon blev kvar hela natten och lämnade den inte förrän nu på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0