Börja dagen med buffé!

Att starta dagen med buffé verkar vara tha shit! Är ledig idag så jag tog med mig Sthålis på frukostdate. 


Därefter satte jag mig för att plugga men körde fast i vanlig ordning.

Ringde syrran för stöd och glada hejjarop varpå vi gjorde en deal om att hon skulle få anväda mitt kök för att baka.

Jag stod för assistans och diskningen mot att jag fick läxhjälp (utan inblandning av RUT såklart!).

Twixkakorna står nu i kylen och jag kommer äga lagboken imorgon!

Win win alltså! Eller föresten, dubbelwin till mig som kommer smaka på kakorna också!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser jättegott ut. Lycka till imorgon!

Svar: Tack Malin! Jag ägde verkligen =) det tyckte dock inte dem som jag jobbade i grupp med så dom totalsågade mig och jag fick löfte av läraren att göra enskild inlämning, trots att man annars måste vara i en grupp... Inlämningen gjordes igår så jag väntar med spänning på mitt resultat. Och såklart lika nyfiket på att få veta om dom eller jag hade rätt ^^
Allicen

2014-10-29 @ 12:09:15
URL: http://marlineblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0