Måltidens hus

Förra veckan åkte jag med kollegorna till måltidens hus i Grythyttan.

Vi började med en liten rundvandring och följde upp det med chokladprovning för att sen avsluta med middag!

Middagen bestod av potatisgratäng, halstrad - lågtempererad kyckling, ratatouille och gratinerad tomat. Till min förvåning tyckte jag inte att det riktigt motsvarade förväntningarna jag hade... Det är ju ändå Sveriges enda universitetet i sitt slag. MEN brödet och det vispade smöret var to die for!!


Det var ändå en toppenkväll och jag va på så bra humör när jag kom hem :-) Priserna där ju inte att förringa men det skulle verkligen vara kul att dra ihop ett gäng och boka in vin-(och choklad)provning!


Pax för att inte köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0