Hur då pantad?

Måste ägna lite av min lördag till att plugga eftersom vardagarna denna vecka verkade vara inställda. Eller i alla fall vet inte jag var dom tagit vägen...
 
Med 99% säkerhet händer detta när jag slår upp datorn och böckerna
 
 
Jag vill också! och speciellt nu när jag försöker lära mig vad pantbrev egentligen är men helt enkelt inte kan begripa hur det hela hänger ihop. Är det i sådana lägen man ÄR helt pantad tänker jag??
 
Extra jefla störigt känns det eftersom jag till råga på allt är ganska säker på att jag har intecknade pantbrev på Borgen och nu alltså får kalldusch efter kalldusch som uppmärksammar mig på att jag verkligen har noll koll på mitt eget liv.
 
Kanske skulle jag gå till banken istället och be dom förklara hur det ligger till... För att jag behöver ha koll på Borgen förstås. Inte alls för att använda informationen till mitt skolarbete. Inte alls.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0