Mer grönska!

Har börjat köpa på mig lite sommarväxter till balkongen och altanen men eftersom det känns lite för tidigt att låta dem klara sig på egen hand ute så är hela köket överhopat av mina senaste små älsklingar!
Dom minsta stackarna är mina små bebisar i form av ett oliv- och ett apelsinträd! Jag är så glad för dessa och dom ska få stå uppe på balkongen så att jag har dem nära mig hela sommaren! Dock måste jag nog plugga på en aning när det gäller skötseln så att dom får den kärlek och ömhet dom behöver för att växa och bli stora! Är det någon av er som har det ena eller det andra (eller kanske båda) och som har några bra tips till mig?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hade ett olivträd så mig behöver du inte fråga

Svar: Haha! Men du kanske har bra tips på vad man INTE ska göra =))
Allicen

2014-05-23 @ 10:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0