Drivbänk på G

För Nisse har det ingen betydelse om det regnar eller ej. Är det något som ska göras, så gör man det.
 
Idag kom han hit med en rabarberplanta och en tuva som förhoppningsvis kommer generera pepparrot!
 
Därtill har vi även gjort iordning en drivbänk av ett par pallkragar som jag haft stående hela förra sommaren utan att det blev något gjort med dem.  Där ska jag försöka odla lite kryddväxter =))
 
 
Förhoppningen är att jag ska kunna utöka med ytterligare drivbänkar, men detta är en jättebra början känner jag! Nästa steg är dock att behandla med något för att förlänga hållbarheten. Tjära/olja är ett alternativ. Färg ett annat - och då står valet mellan mörkt gröna (samma som detaljerna på huset) eller knallrosa.
 
Vad tror du blir snyggast?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0