Loka

För lite drygt en vecka sedan åkte jag, mor och syster till Loka Brunn för en heldags spa. Jag ägnade veckor åt såväl mentala som praktiska förberedelser och efter att ha spenderat timmar och abnorma summor pengar på att prova och köpa badkläder vågade jag ge mig av.
 
 
På det stora hela var det superhärligt och jag är väldigt glad över att jag tog till mig av rådet jag fick från min härliga kollega, Julia. Nämligen att även unna mig en behandling!
 
Innan hade jag även sett mycket fram emot att besöka gymmet men väl där kändes det mest som i den där reklamfilmen; "Där är det. Gymmet! Tänk att komma tillbaka som en ny människa... Nåja, nu vet jag vart det finns, det kanske räcker för idag."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0