True Story!

Det är dags för ytterligare en Buzzador-kampanj för min del =))
 
Denna gång är det en prenumerationstjänst på ljudböcker som det gäller. Under en månad får jag prova "Storytel" gratis och gissa om jag kommer lyssna, lyssna runt i ring - att lyssna kostar ju (just nu) ingenting!
 
Bättre tajming kunde jag ju heller inte ha med tanke på att kuratorn, vid mitt senaste besök, föreslog att jag just skulle lyssna på ett par olika böcker. ^^
 
Jag har inte lyssnat på ljudböcker tidigare och först ut blev Mia Törnbloms "Självkänsla nu" men jag upptäckte lite besviket att det inte var så lätt att lyssna på en sådan bok samtidigt jag gör något annat och att bara sitta rakt upp och ner för att lyssna och kunna lära gör mig bara smått rastlös.
 
Nu har jag gått över till lite mer lättsamma böcker och njuter i fulla drag!
 
Som en del av Buzzandet har jag också fått möjligheten att dela ut några provböcker - någon som vill testa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0