Minipresenter

Tidigare i veckan tog jag med dessa små kryddburkar till ett par av mina arbetskamrater. Dom ville så gärna ha receptet på tacokrydda och istället för att bara skicka över det i ett mail så ville pyssla ihop nått litet till dem.
 
 
Dom blev jätteglada bägge två och jag hoppas att det, trots att jag köpte en chilikrydda som jag aldrig provat innan, blir att smaka som det ska!
 
Idag gjorde jag för övrigt sista dagen innan två veckors semester och eftersom jag inte riktigt trivs med situationen på jobbet just nu så ska det verkligen bli skönt. Visserligen blir det utmaning att lägga grubblerierna åt sidan och sopa undan känslan av besvikelse och irritation men förhoppningsvis lyckas jag snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0