Glad tjej!

Fick ett meddelande från min fd. fackliga kollega med en hälsning från den ombudsman jag hade en liten tvisteförhandling med precis i början av det vikariatet som jag nu har.

Jag hade agerat helt riktigt och redan innan vi hunnit lämna bordet den gången sa han att det "var en fröjd" att förvandla med mig. Han tyckte att jag var mer förberedd än han var van vid och att mina argument var så bra att han höll med om att mitt agerande var rätt.

Innan han gick fick jag hans visitkort med orden "hör av dig när du är klar här".

Det har nu gått ungefär två år sen den dagen men idag fick jag bevis för att han menande vad han sa och att han fortfarande väntar på mitt mail!

Åh vad det värmer, speciellt som jag den senaste tiden bara verkar göra fel...

Nu återstår bara att se när det är läge att sätta sig och skriva =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0