En Annorlunda utflykt!

Nisse är väldigt insnöad på husvagnar och försöker övertyga mig om att det är grejen även för mig.

Därför har han styrt upp ett litet studiebesök hos Cissi som campar på Gusselby Annorlunda.




Resultatet kan väl sammanfattas med att jag blev rejält biten. Dock inte så mycket av campandet som av tre ilskna myggor men jag skulle väl ljuga om jag sa att jag inte blev lite förtjust över hur gulligt hon har ordnat det!

Att hon sen hade sina två ursöta katter, Milo och Olga, som sällskap gjorde ju inte saken sämre :-)


Fler besök hos Cissi kommer det bli i sommar, men om det blir nån övernattning i husvagn för min del - det får tiden utvisa.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kan jag tänka mig, att det var fint hos henne. :) give it a try Elin. Det är mysigt med husvagn. :)

2014-06-06 @ 20:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0